Friday, February 4, 2011

hero dan heroin "you're beautiful" Park Shin Hye betulka bercinta dengan Jang Keun Suk?


Park Shin Hye betul ka bercinta dalam dunia real dengan hero "You're Beautifull"?ketua kumpulan A.N.JELL tu. sapa yang sudah pernah menonton drama korea "You're Beautiful " pasti gembira news ini kan. Drama tersebut telah ditayangkan sejak 2009. Bagi yang mengetahui kabar baik ini, well kita share dgn korean fanz kita dr blog ne. ini bukan khabar angin atau khabar ujan,tp ini adalah statement yg sahih.

KALI PERTAMA BERTEMU
Dikatakan ParkShin Hye dan Jang Keun Suk bertemu sewaktu kali pertama memilih kostum untuk pengembaraan iklan kosmetik bagi sebuah jenama yang terkenal. Sebelum pertemuan itu juga, mereka berdua sudah pernah berlakon dalam sebuah filem bersama Jang Keun Suk oppa yang merupakan sunbae @ senior kepada gadis comel itu. sewaktu kali pertama mereka mereka bertemu, Park Shin Hye berasa gementar kerana dia banyak mendengar tentang perwatakan Jang Keun Suk yang handsome, bergaya, semangat dan bersungguh2 dalam lakonannya.


SELALU INGIN BERTEMU
seperti pasangan bercinta yang lain pasangan ini juga selalu ingin bertemu. Rumah Jang Keun Suk amat dekat dengan rumah Park Shin Hye oleh sebab itu, Jang Keun Suk selalu mempelawa Park Shin Hye ke rumah Jang Keun Suk. Namun Park Shin Hye selalu menolak pelawaan Jang Keun Suk walaupun berkali-kali diajak. ini sebab ibu Jang Keun Suk suka dengan wanita pilihannya. mmmm,nampaknya lampu hijaula bagi pasangan ini untuk getting marriage. pasti mmuuaahh suda diberikan oleh Park Shin Hye oleh future mother-in-law nya.kalau mmuuaahh dari anaknya itu sudah pastila brkali2.


dapat mmuuaahh nmpk? sedutan dr drama "You're Beautiful"
A.N.JELL


sweetnya,tarik2 sek ben lg.he~

0 comments:

Post a Comment