Saturday, February 12, 2011

Nora Danish bercuti di Jepun dengan Ex-husband and family

berita gembira bagi peminat nora danish dan berita sedih bagi peminat fasha sandha. well, fasha sandha pada desember 2010 telah mengaku bahawa dia ada hubungan "couple" katakan dengan lelaki suatu ketika dulu berstatuskan suami orang, tak lain tak bukan suami Nora Danish la iaitu Jeyjay. Kesian betul Nora danish,kerana ketika cerai dilafazkan artis ini tengah sarat mengandung. tapi kini perampas suami nora danish itu yang patut dikesian.patutka? bak kata pepatah buat baik dibalas baik buat jahat dibalas jahat, mungkin ini balasan c fasha sandha. apa yang dibalas?








setelah declare hubungan fasha sandha dengan Jeyjai dalam sidang media dan di melodi tv3 sendiri, fasha sandha seakan terkena tempias ludah sendiri (bayangkanla fasha meludah then ada angin kuat, ludahnya tu kena balik p mukanya.eeeyuuuu!) perkara yang terjadi sebenarnya couplenya tu pergi bercuti di Jepun bersama bekas isteri, anaknya; Rayqal, serta keluarganya. pasti fasha sandha panaskan?

Fasha cuba menafikan bahawa hubungannya dengan Jeyjai yang sudahpun bertunang, masih ok dan stabilla,tapi btah bahagia ntah tak. dia menafikan statement kerengangan hubungan dengan Jeyjai dengan berkata; "hubungan saya dgn c dia masi lagi ok,selagi cincin ini ditangan saya maka saya masih dengan c dia".

Walaupun sudah bercerai namun kelihatan Jejai dan Nora masih akrab dan seperti tidak bercerai. Mesra dan intim untuk kebahagian Rayqal. Mungkin saat inilah yang Fasha sendiri sukar untuk menerimanya sehinggakan dia pergi ke Bali, kata sumber yang dahulu la.

0 comments:

Post a Comment