Saturday, February 12, 2011

NORA DANISH kantoi balik dari clubbing






kantoi nora danish balik dari clubbing. Insiden ini berlaku pada pukul 3 pagi dimana salah seorang rakan wanita Nora Danish muntah akibat mabuk menyebabkan ada peminat hiburan perasan akan kelibat beliau. Selain Nora Danish, terdapat 2 orang lagi wanita serta rakan lelaki yang tidak diketahui jumlah nya lepak bersama.


Penampilan Nora Danish yang memakai skirt pendek (kantoi panty line!) menguatkan andaian kami bahawa beliau baru pulang dari salah sebuah club berhampiran kawasan tersebut. Mereka kemudiannya lepak disebuah kedai mamak seperti yang terlihat dalam gambar.

Walaupun memegang status ibu tunggal, Nora Danish masih mempunyai masa bersosial & keluar malam mencecah subuh. Kasihan dengan nasib anak’nya, yang si bapa sibuk mengejar Fasha Sandha, yang si ibu pula sibuk bersosial di club.

Gambar2 yang ditangkap oleh peminat nora danish sudah cukup menjelaskan segalanya, penjelasan nora danish pula Nora Danish mengaku gambar tersebut adalah dirinya, tidak mengaku pergi ke clubbing, tetapi ke private party. mmmmm, bukankah private party private party (majlis peribadi) pun macam clubbing juga. he~

0 comments:

Post a Comment