Sunday, February 13, 2011

PERKAHWINAN AYU RAUDHAH DENGAN ZAQUAN ADHA (pemain bola sepak)

Ayu Raudhah Che Wan adik kepada Norzita Che Wan yang dikenali ramai sebagai seorang artis yang banyak membintangi drama seperti Manjalara TV3, Nujum Siber TV2, Nur Kasih TV3 dan banyak ini telah pun membuat satu keputusan penting untuk berkahwin dengan kekasihnya yang merupakan pemain bola sepak Malaysia iaitu zaquan adha yang merupakan adik beradik kembar kepada suami Rita rudaini.

Majlis akad nikah pasangan sensasi Malaya ini telah pun selamat berlangsung. Hari ini hari bersejarah buat Ayu Raudhah & Zaquan Adha.
Dengan sekali lafaz pada pukul 3.45 petang, Ayu Raudhah,26, akhirnya sah bergelar isteri kepada pemain bola sepak kebangsaan dan Negeri Sembilan, Mohd Zaquan Adha Abdul Radzak, 23.
Ayu Raudhah menerima mas kahwin berjumlah RM1,888 dengan tujuh dulang hantaran dan dibalas sembilan dulang dari pihak perempuan.
Menariknya, pasangan ini merahsiakan hantaran yang diterima pihak perempuan. Namun difahamkan jumlah hantaran ada kena mengena dengan nombor 8, jersi Zaquan Adha. RM8,888? Atau RM88,888?
Ketika entri ini di’tulis, pasangan Ayu Raudhah & Zaquan Adha sedang diraikan dalam satu majlis resepsi di rumah pengantin perempuan.

mari kita take a look pic2 pengantin baru ini.

AKAD NIKAH







MALAM BERINAI



PERSIAPAN PERSANDINGAN









BAJU PENGANTIN PINK + KELABU
















BAJU PENGANTIN PUTIH + HITAM









BAJU PENGANTIN PUTIH + PUTIH





BAJU PENGANTIN PUTIH LES HIJAU + PUTIH






BAJU PENGANTIN HIJAU + PUTIH









MIX COLLECTION




0 comments:

Post a Comment