Saturday, February 5, 2011

SS501 dan U-KISS kumpulan adik-beradik??




kumpulan U-kiss dan SS201 kumpulan adik-beradik?mmm... adaka? yang jadi adik-beradik bukan semua ahli dari 2 kumpulan tersebut cuma Kin Hyung Jun dari SS501dengan Kim Ki Bum dari U-kiss. sekali pandang muka mereka hampir sama. Tapi kalau da berkali-kali pandani of course la dapat tahu mana 1 abang and mana 1 adik. Tak kira apa pun keadaan, mereka ini selalu ada persamaan dari segi suara,senyuman mahupun gaya tidur.


SAPA ADIK SAPA ABANG?
Kim Hyun Jun dari ss501 adalah abang manakala Kim Ki Bum dari U-kiss adalah adik.



SELALUKA BERTENGKAR?
Mereka adik-beradik selalu bercanggah pendapat namun jarang tau bergaduh. pergaduhan terakhir adalah tahun lalu kerana Ki Bum menukar no flat kereta Hyun Jun.



CARA MENYELESAIKAN PERTENGKARAN
pertengkaran memang sesuatu yang tak dapat dielakkan. apabila mereka bergado,mereka tak mensia2kan teknologi yang ada dalam menyelesaikan pergaduhan mereka. di rumah mereka ada 4 komputer bila mereka ingin berdamai, si pendamai akan chat atau tinggalkan pesanan "sorry" dan c pemaaf akan reply dengan "accept". unik sungguh.



KENANGAN KI BUM
Ki Bum sewaktu sekolah rendah atau standard antarabangsa primary school suka dan selalu menyimpan duit untuk keperluan kecemasan. Yang menjadi kenan
gan malang ialah pada 1hari dia mendapati duitnya telah hilang. last2 siasat punya siasat rupanya abangnya Kim hyun Jun yang mengambil duit tersebut untuk bermain game di cyber cafe. itu cerita dulu,tapi sekarang malahan abangnya lagi yang selalu memberi duit kepadanya.



SIAPA YANG PANDAI MASAK?
Jadual aktiviti mereka tak sama,namun bila ada kelapangan makan bersama biasanya Ki Bum yang pandai masak. adik lg pandai dari abang? Ini kerana Hyun Jun ada sejarah hitam memasak apabila dia menuangkan 3liter air semasa memasak ramen kalau dmalaysia maggie. Melihat keadaan tersebut, Ki Bum sukar mempercayai bahawa Hyun Jun pandai memasak. Hyun Jun amat menyukai masakan telur hancur yang dimasak oleh Ki Bum.



KEBAIKAN JADI ADIK @ ABANG
Bagi Hyun Jun adik lebih baik dr abang kerana tidak perlu takut kalau kalah bersaing. Bagi Ki Bum pula, abang lebih baik dari adik sebab abang selalu dsayang oleh kedua org tua mereka namun itu cerita kecil2, namun sekarang Ki Bum lebih suka jadi adik kerana kalau adik buat salah abang yang dimarah.haha pandai juga c adik ne



IMPIAN MASA KECIL
sewaktu kecil Hyun Jun memamg minat jadi penyanyi kerana minatnya. Bagi Ki Bum pula,sewaktu sekolah menengah dia berminat menjadi seorang pendakwah kerana keputusannya lebih baik dari abangnya,namun akhirnya dia memasuki juga bidang seni suara berkat bantuan abangnya juga.




PERWATAKAN DALAM HATI SI ABANG & SI ADIK
Bagi Hyun Jun Ki Bum adalah bayang2@kembar nya. tanpa Ki Bum siapala Hyun Jun dan tanpa Hyun Jun sapala Ki Bum.
Bagi Ki Bum pula Hyun Jun seperti pelindung nya.
so sweet, mmuuaahh untuk Kim Hyun Jun dan Kim Ki Bum



0 comments:

Post a Comment